Tillbaka till mammaledigheten!

   Då var skoltiden slut, midsommar över och utgången med töserna förbi. Detta innebär att då juli är en död månad när det gäller att jobba som make up artist att jag kommer att lägga mycket energi på att fotografera och styla till fotosessioner som är inbokade. 

   Imorgon börjar åter igen min mammaledighet. Vi skall även skriva in lilltösen på dagis som hon skall börja på i september så det ska bli spännande vart vi befinner oss då och vart jag har mina fötter på jorden någonstans.

   Jari börjar jobba imorgon vilket dock är trist men han jobbar bara två veckor sen är det semester och då bär det av till Sundbyholms slott för mig och Jari där vi ska bo en weekend och bara rå om varandra och fira att svärfar fyller 50.

   Nu är det även bokat att jag skall få lägga till ytterligare en erfarnehet i min bok om fotografering, jag skall iväg på ett event och fota små hundar, det skall bli spännande. Så nu har jag snart gjort allt ;) Nej då finns mycket kvar att lära och göra men sommaren är inte slut ännu.


Systerdotter Moa med sin lilla kompis Tjejen.


Kommentarer
Postat av: nathalie basurto

vacker bild

2010-06-28 @ 16:51:57
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/
Postat av: nathalie basurto

vasogoda=)

2010-06-29 @ 16:18:25
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0