Hatar SMS-inläggen ibland!

   För all min text jag skriver kommer ju aldrig med det är antingen bild eller text. Förut gick det att skicka vanliga MMS-inlägg men inte nu?! Underligt.

   Detta skrev jag då:

   "När livet te går dom planerat så är det inte meningen att man skall ta just den vägen, då får man tänka om. Det har jag gjort idag och knappt kunnat sova på det. Något som däremot var meningen var/ÄR att jag på fredag skall till Cirkus i Stockholm och arbeta som Make Up Artist. Vi är två som åker, Grevinnan och jag. Men vi skall träffa och sminka: Mikael Nyqvist, Babben Larsson, Malou med flera. Så nu är vi något nervösa.

   Sen funderar jag på att ta en drive i sommar med "Modell för en dag" stuk. Man blir sminkad, stylad och fotad för en mindre summa pengar. Är det något som skulle vara av intresse?

   Ny dag och nya tag, LOVE!"

Kommentarer
Postat av: Niffert

Fan vad kul! Vilken möjlighet. Det är nog inte många som kan skryta med något liknande. Tänk vilka kontakter ni har möjlighet att få.

2010-06-02 @ 20:27:26
Postat av: Malin

Men GUD så kul! :-) Vilken upplevelse!



Du ska ser att det kommer fler chanser, gumman.



När har du tid att leka?



KRAM

2010-06-02 @ 20:51:28
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0