Det blir inte alltid som planerat men bra ändå!

   Jag fick inte jobbet jag sökte men jag är faktiskt glad ändå. Jag hade verkligen velat få det men nu när det var en tjej som sa upp sig där så behövde de en tjej på direkten som kunde hoppa in och arbeta och jag studerar ju faktiskt fortfarande så jag ör inte så pass tillgänglig. Men då vet jag ju att det inte var något personligt eller min kompetens som inte dög utan bara att det inte passade just då.

   Sen har jag fått reda på exakt nu vad det är jag skall göra i Stockholm på fredag. Ni ska få hållas lite på halster men jag kan säga att jag har inte kunnat sova nu för jag är så uppspelt och nervös så ni anar inte!

  Nu ska jag försöka lugna ner mig lite för att jag skall kunna retuschera lite bilder ifrån träffen. Imorgon skall jag ordna en ny profil på MB som make up artist.

   NU återgår jag till mitt retuscherande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0