2 veckor till examen

   Så nära men ändå så långt borta. Den här veckan kommer att vara körig jag kommer att sminka och styla folk som en tok. Stackars älskade familj, får redan dåligt samvete för att jag vet att jag kommer ha fullt upp den här veckan även om jag inte egentligen har något inbokat.

   Men nu är jag innne på slutklämman och jag vill så gärna ha bra betyg. Teoriprovet är på fredag och vi ska ha med oss en massa modeller som vi har små "delprov" på så jag hoppas verkligen att det går bra denna gång med ALLT för jag har inte tid att behöva tänka på en massa andra saker jag måste verkligen koncentrerar mig på att det här skall bli så bra som möjligt :)

   Idag bär det av till Stockholm igen, i fredags fick jag reda på att jag skulle befinna mig på en Make Up Store butik i Vällingby. Fick välja på den här helgen eller nästa men nästa helg vill jag bara koncentrera mig på alla årtalen som jag skall plugga på.

   Sen hoppas vi på att vi skall kunna komma ut i världen och jobba och vad jag skall jobba som är en annan fråga ;)

   På torsdag ser det ut som om det bär av till Cafe Opera för att sminka lite värdinnor, det ser jag fram emot sist jag var på Cafe Opera var på invigningen av tidningen Moore, inget jag önskar att göra om kan jag säga men nu blir det frukost och sen en make up kanske...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack så mycket för gratulationen, vad skönt att du snart är klar och att du får göra många roliga saker under din utbildning.

Hoppas du får jobb efteråt

kram

2010-06-13 @ 19:46:32
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0