Som vanligt, varför är man inte förvånad!

   Skickar man in ett MMS till bloggen som helt plötsligt förvandlas till ett SMS, WTF!!!

   Jaja ny dag och nya tag och ttans vad blöta vi blev igår, haha. Men roligt var det måste jag säga trots att jag inte är ett så stort KENT fan som min sambo hängde jag med i ett par låtar och hade det så bra så. Det bara öste ner vatten så vi ska vara glda att det var så vrmt som det var igår för man blev blöt vad man än gjorde.

   Idag skall det packas, städas och tvättas inför Norge resan som går av stapeln imorgon. Thilda har sovit över hos Farfar och Farmor inatt så vi är helt solo här hemma och då ska vi väl få något gjort. Bara odågan vaknar någon gång ;)

   Nu ska det donas här!!!
   
  

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha det så trevligt i Norge :)

2010-07-18 @ 19:03:58
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0