Thilda äter Pizza!

20100714914 (MMS)

För första gången och det smakar tydligen mums med tanke på alla miner hon gör när hon sitter hos sin far och smackar för fullt. I vanlig ordning så fungerade inte MMS-tjänsten så jag har fått gå in här i efterhand för att ordna till det ;) Idag har två av mina mostrar varit på besök, Mli som egentligen bor i Norge som vi skall åka till på måndag och min storasyster Anna och hennes två små monsterdöttrar Tyra och Moa. Vi tog en glass i slagsta för att sedan åka hem och hämta kameran och bege oss till Skogstorp. i Skogstorp finns det en park (Rosenhofsparken) där vi fann en alldelels egen liten badstrand med brygga så vi befann oss där hela eftermiddagen, ljuvligt! Men jag vet inte om min rödbrända rygg håller med ;) Nej nu skall det publiceras lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Tack för igår...var en riktig pärla där vi var...vet dock inte om paret som redan var där höll med....hihi...

Ungarna var nöjda iaf!Å Mli med, fast hon var så däckad..

2010-07-15 @ 08:50:24
Postat av: Malin

Jag börjar ju jobba den 2 augusti, men arne är fortfarande hemma då så jaa.. jag borde kunna helgen efter :-) Vad har du tänkt dig?

2010-07-15 @ 12:09:26
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter superkul! :-) Jag är med!!

2010-07-15 @ 12:18:23
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0