Norway here I come!

   Då var det dags, kamera, blixtar, batterier, stativ, objektiv, kameraväska, fotoväska, underkläder, sommar kläder & lite varmare kläder, hygienartiklar, 2 bikinis, 2 par skor, datorn, Thildas kläder & leksaker, en bok, mitt smink vad mer kan man önska!? ;)

   Imorgon bär det av till underbara Norge ch min underbara moder samt småsystrar såklart, 11 timmars resa, någon som vill byta?!

   Jag ser iallafall fram emot all tid vi kommer få där framme, alla foton jag skall få ta, allt jag ska få se och allt vi som liten familj skall få uppleva! Nu längtar jag men imorgon lär jag bäva för resan men vad ska man göra ;)

   nu skall det packas vidare sedan skall det raderas en drös med bilder från dator som skall ersättas med nya (Har en kopia av alla bilder på externa såklart!)

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv: har deltagit i ett x antal fototävlingar på bloggar ja :) och vunnit en ^^ vadårå? ;) :D

2010-07-18 @ 20:27:09
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Nadja

Hoppas ni får de trevligt! Vår resa tog 9 timmar så jag vet vad ni går igenom imorgon ;-) kram

2010-07-18 @ 23:29:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0