Mitt busfrö har börjat gå!

   Det var nyheten jag försökte förmedla igår men som inte gick, attans MMS-tjänst! Har suttit och komponerat ihop en ny fotoblogg som sagt idag och retuscherat fler underbara bilder på både min älskade väninna Nadja och min dotter, en bild som jag dessutom blev helt störtkär i vi får se vad andra tycker om den när den läggs ut sen ;)

   Nu flög jag ifrån ämnet, haha. jo igår när vi kom för att hämta henne så stod hon vid bordet och skrattade när hennes mor och far klev in. Sen vänder hon sig och tar sina första två steg för att hamna i min famn, underbara unge att vänta tills vi kom ;)

   Idag ska vi inviga DJ-Hero som Jari har köpt till fyndpris, 295 kronor istället för 1200 kronor som det kostade ifrån allra första början.

   Detta är en annan bild som många kan tycka är förstörd när de tagit den men med den här retuschen tycker jag faktiskt att det går alldelels utmärkt!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga tjejen!!

2010-07-12 @ 22:16:59
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Bigsis

hmmm...denna bild togs när du låg i poolen....så då måste du erkänna att storasyster faktiskt kan ta bra kort hon med...ta inte ifrån mig min creed

;-P....

Bara så du vet så håller Emelie med, för jag visade henne bilden efter jag tagit den...men det var ju du som ställde in kameran så de är ju vi 2 som fått till den....hehehe

2010-07-12 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0