Lyxiga Borgholm på Öland! Vi har hyrt vad ...

20100702362 (MMS)

Lyxiga Borgholm på Öland! Vi har hyrt vad vi trodde var en vanlig lägenhet i Borgholm för en riktigt billig penning via min styvmor som är från Öland. När vi kom fram upptäckte vi att det var ett hus vi hade hyrt & började fundera på hur dyrt det här skulle bli. Vi bor mitt i centrala Borgholm, vid havet i en 2,5a med eget kök, dusch & balkong samt uteplats. Jag kan lugnt säga att vi kommer boka upp oss till nästa år en hel vecka för detta är UNDERBART! Imorgon blir det Böda sand & Borgholms slottsruin. Det enda trista är att Thilda vägrar sova här men livet är underbart & jag älskar min familj!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där ser supermysigt ut! Hoppas ni NJUTER!! Kram

2010-07-03 @ 21:31:19
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhhh nu blir jag alldeless till mig av avundsjuka, JAG ÄLSKAR ÖLAND. Det är det negativa med att bo här man kan ju inte åka dit över en dag för sol och bad som man gjorde innan när jag bodde i växjö. Öland har mitt hjärta och blir jag rik ska jag köpa mig en fin sommarstuga där för att vara bosatt över dommrarna:) NJUT av den härliga ön och hoppas att ni har det bra. STOR KRAM

2010-07-05 @ 19:44:30
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0