Hatar denna MMS-tjänst!

   Vad är det för meningen att åka bort på semestern och blogga och betala en massa pengar på abonnemanget man har när tjänsten inte ens fungerar? Nej nu blir jag faktiskt arg, det är ju inte direkt första gången det händer men ändå får man glatt lägga ut dessa pengar för något som faktiskt inte fungerar, känner man sig ju inte lite lurad om jag skall vara ärlig.

   Har kommit med riktigt roliga nyheter som jag velat dela med mig på bloggen till er och skickat mysiga bilder om helgen som inte alls kommit fram, bara två bilder som sms inlägg men ingen text trots att jag skrivit en hel drös med rader.

   Nej fy skäms på er nu får ni attans ta och ordna till den där tjänsten här på blogg.se så det fungerar för nu börjar jag tröttna på att det skall dras pengar för en tjänst jag inte kan använda mig av!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja jag har alltid undra över hur man bloggar från mobilen för det enda jag kan göra är att logga in som vanligt och allt fungerar som vanligt och ser ut som vanligt fast jag gör det på mobilen. Har du någon speciel tjänst för att lägga in bilder osv när du bloggar från mobilen?????

2010-07-11 @ 21:40:56
URL: http://nattisfinating.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Jag håller med! Det är ofta det bara står SMS-inlägg när man bloggar, OM bilden överhuvudtaget kommer in!

2010-07-11 @ 22:30:07
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0