Usch, ve och fasa!

   Idag vill jag bara ligga i sängen hela dagen för min kropp säger mig att jag är död. Huvudvärk och slut i kroppen känner jag mig, inget vidare med andra ord. Känns som det är en sådan där häng och slö dag idag. Det skulle inte sitta fel men jag vet redan nu att jag ej får som jag vill för jag måste dona med en massa idag trots det.

   Thilda är glad iallafall hon springer fram och tillbaka och sjunger i sin lilla gåstol. Dags att väcka sin far kanske ;) Själv sitter jag här och kikar på SYTYCD, som enligt vissa betyder att jag syr in tv. Haha. nej då So You Think You Can Dance! Underbart program.

    Nej åter till vardagen. PÖSS!!! 

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hihi ja tycker skrikbilden är super söt. Ja dom blev sätte bra och jätte fina när man famkallade dom så är jätte nöjd. Tack så mycket :) Vad vill du ha för kalaset då? Ja jag såg bilderna på honom också jätte fina. Tyckte om den första på honom som du la ut som var ljus, ser nästan ut som en tavla.

2010-01-16 @ 11:07:05
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0