Slagstaskolan brann imorse.

   Denna ljuva nyhet vaknar man till denna morgon, Fy så hemskt varför i hel friden vill man förstöra för skolbarn? Såg en film på Facebook och det var inte det vackraste jag sett.

   Och igår så vaknade Thilda efter at ha sovit en kvart av att hon spydde ner hela sängen och hon fortsatte att spy mestadels vatten så jag blev jätte orolig här hemma och visste inte vad jag skulle göra. Så hon har sovit innne hos oss inatt, eller snarare på sin mor för varför ska man ligga bredvid när man kan ligga på sin mamma det är ju så mysigt. Så vår sömn har inte varit den bästa iatt kan jag lova.

   Nu har jag iallafall kommit upp och ska bege mig till gymmet har jag tänkt. Snacka lite skit med Frida och irritera mig på idioter som får för sig att agera pyromaner. Men först träning, sen hem och mysa med Thilda så får vi se vad den här dagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0