Ny morgon, nya framtidsplaner!

   Jari ringde med goda nyheter ifrån jobbet igår. Thilda verkar vara frisk. Jag är några kronor rikare idag så jag ska in på min utbildning i april! I februari inhandlas nya macroringar till det här hemmet sen ska vi fota lite "smått" oc gott. Imorgon fotas det gravidmage. Imorgon ska även Thilda till Mälarsjukhuset på läkarbesök och röntgen av hennes höfter. På torsdag skickar jag ordern till Party Lite och tjänar lite extrapengar. Det var allt i stora drag, någon som vill ha något förtydligande? ;)










PS. Madde din odåga som kommenterade här igår, VEM av alla Madde som jag känner är det? ;) Inte lätt att veta när länkningen ej fungerar ;) Men ja det är den gruppen på FB. DS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sa ju att det skulle lösa sig gumman!

Kraaam

2010-01-26 @ 10:46:47
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha...det var ju bara Madelojni ;)

2010-01-26 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0