Heljestrandsgatan sörjer!

   På 4 månader har vi förlorat två bröder här i kvarteret. Vi beklagar alla sorgen till deras moder, lillebror samt lillasyster som bor kvar i huset. På denna gata så vet jag att nästan alla som växt upp här i kvarteret känner alla. Alla barn som växt upp här har alltid lekt ihop när det gäller alltifrån utebandy till brännboll på så vis så har det kunnat skilja flera år mellan de små och alla har kännt till varandra. Så jag vet att Jari trots att han ej är i samma ålder som bröderna har lekt med dom som barn.

    Idag fick vi den dåliga nyheten att den äldsta brodern gått bort under natten. Han förlorade sin yngre bror förra året runt september-oktober och ingen vet direkt varför. Så nu när den första chocken lagt sig för familjen så drabbas de av en ny och jag kan inte göra annat än att beklaga sorgen och hoppas att de klarara sig förbi även denna sorg.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag såg FB att det fanns en grupp där Alex, är det han? Vad är det som har hänt?! Ogillar sånna här saker, rser i hela kroppen :( Kraaam

2010-01-25 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0