Fotopreview - Mamma Malin och lilla Moa

   Hemkommen här efter en utekväll i Katrineholm. Tänk att man kan ha så kul med sin syster och så lika är vi vl inte, Tompa det är ju faktiskt hon som slickar på mig och inte tvärtom haha. Har en väldigt vackr andra bild när jag pekar finger åt henne då hon lipar så fint på första bilden men då biter hon mig i fingret istället.

   Nog om det, Thilda har precis invigt sin nya overall hon fått av sin moster, en röd Bamse  overall det tackar vi s otroligt mycket för med tanke på hur kallt det faktiskt är ute nu. Har även fått en hel del kläder av morfar och Stollan samt en "Laugh and learn" leksak som hon leker för fullt med. Men nu ska jag nog fånga lillmonstret medans jag kan då hon är över hela vardagsrumsgolvet och härjar här.

   PÖSS!!!

   Och sist men inte minst. Sista retuscherade bilden på mor och barn måste jag ju få visa då de är så söta de små :)









Kommentarer
Postat av: Miixs

Naaaaw, va sött =D

2010-01-07 @ 20:50:05
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0