En liten trött sjukling..

..i sitt knä som man inte kan göra annat än tycka synd om är vad jag har sittandes hos mig nu. Vårlilla tjej har gåttoch blivit magsjuk den stackaren. När jag kom hem ifrån gymmet så visade det sig att hon spytt ännu mer och det är juinte lite hon får upp utan hela hennes maginehåll. Så nu blir det ingen välling eller gröt utan juice och en himla massa fruktpure. Det har gått bra hittills då hon ej spytt när on bara fått ner det i magen.

   Fick tipset att de ej ska ha mjölkprodukter när de är magsjuka då de bara får upp det oftast iallafall och det har ju stämtså långt. Men tycker det är lite trist när hon blir tröttare fort och får äta oftare för att få i sig något. Men hon är god och glad i övrigt och det är ju skönt, otroligt bara att hon klarat sig nästan 9 månader utan att vara sjuk.

   Så nu blir det till att vara hemma med tjejen istället, inga utomhus äventyr för oss, inget jag ser fram emot dock men vad ska man göra. Huvudsaken är att hon mår bra. Nu ska jag gå och svälja 10 stycken vitpepparkorn så jag kanske slipper bli magsjuk jag med sen bär det av till att äta minotroligt smarriga camenbert och skinkpaj med champinjoner och brockoli i. det hoppas jag smakar.

   PÖSS!!! 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men stackars liten, vårdcentralen sa att vi skulle ge blåbärssoppa så det är ett tips krya på henne kram

2010-01-23 @ 19:08:27
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen stackars liten! Krya nu!

2010-01-23 @ 20:20:22
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Men då. Hoppas hon kryar på sig snart.

2010-01-24 @ 09:10:42
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0