En lång klängande afton.

   Jag har verkligen ej hunnit blogga ett dyft gissar att jag just nu bara har ett fåtal minuter innan lilltjejen vill mig något igen :)

   Det blev inget läkarbesök för lilldamen idag men däremot en ändrad diet som vi börjat med så får vi se om hon spyr mer eler ej. De tror att hon har en infektion i kroppen eftersom hon snorar så mycket och anledningen till att hon spyr kan faktiskt vara som så att allt slem glider ner i halsen och eftersom hon ej kan hosta upp det så spyr hon istället, vi får se.

   Just nu så är hon väldigt klängig så mina planer på att städa har nästan gått i stöpet då hon kryper efter mig och gnyr när jag släpper ner henne på golvet som sagt har fått mina fem minuter nu när hon är i gåstolen. Jag sa ju NÄSTAN, får besök av svärföräldrarna här om en stund när de handlat och då ska här röjas kan jag lova för det ser snart ut som ett slagfält här!

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0