En dag närmre beach 2010!

   Idag kommer bli en kämpig dag och jag kommer nog vara heldöd ikväll. Sitter här och äter gröt för att jag förbereder mig för mitt och Fridas första träningspass på ASK! Har sett fram emot det här lääänge men, det finns alltid ett men. Jag ser inte fram emot kvällen då jag ska fota Ellen 1 år och min kropp lär ju vara heldöd. haha!

   Hade premiärprovning på mina träningskläder igår, kan inte påstå att det gick något vidare. Har ingen träningsbh då alla kupor är så små så det ser ut som jag har 4bröst när ag sätter på mig dom. Då var det någon smart sak som sa att jag skulle sätta på mig en vanlig bh, lätt när man äger endas EN i rätt storlek :) Vi får väl se hur det går på löpbandet idag men kul ska det bli. Skönt när man har någon att träna med.

   Funderar på och Thilda börjar stå i sin spjälsäng, hörde nämligen ett ljud ifrån babymonitorn imorse som kom ifrån speldosan som hänger ÖVER hennes säng ch den kommer hon ej åt om hon inte står. Hon har ju en sänghimmel som kan komma emot men just denna dag har jag tagit bort "gardinen" ovanför henne då hon låg och drog in den i sängen igår och lekte. Jag får smyga in till henne en morgon och hoppas komma på henne. Nej nu ska vi leka här lite då Thilda tröttnat på sin gåstol här.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Härligt, jag satsar oxå på beach 2010.Vi kommer absolut på onsdag, Adrian är mycket bättre i förkylningen så det är skönt. Tänkte om man skulle gå ihop till en blomma allihopa. Kommer alla vet du det?

2010-01-18 @ 15:46:26
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0