Dagens ÄNGEL!...

0-157e61e2db1a381470bff679f4f8953a.png

Kolla varifrån!

Dagens ÄNGEL! Tackar "Lina" idag för att hon så snällt lånade ut sin mobil till mig idag när jag glömde min egen telefon i bilen samt alla pengar som är i mobilfacket i bilen när Jari släppte av mig. Kan ej hans nummer i huvudet dags att lära sig det snart kanske då jag fick ringa till mitt egna nummer som jag såklart kan i huvudet och på 3e försöket svarade han så han kunde åka tillbaka annars hade jag ej suttit på tåget och kanske missat min ute kväll med min syster i Katrineholm! Kommer att sakna mitt lilla monster till trots. Första natten jag sover utan henne, hon är hemma med sin far idag och myser, nervöst det här!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas de går bra utan familjen din =)

2010-01-05 @ 21:36:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen så tokigt! Hoppas du får jättekul ikväll!

2010-01-05 @ 22:02:25
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0