Lördagsmys - Barnfritt!

   Idag är det lördagsmys här hemma för nu är det 5 år sedan jag och Jari träffades. hur ska vi fira detta då jo ikväll blir vi barnfria, spännande va ;) Bara en dag på tu man hand där vi kan göra vad vi vill och bara mysa som det var evigheter sen vi gjorde, det behövs kan jag lova.

   Vid löning här när jag får semesterpengarna så tänkte jag att vi skulle åka upp till Stghlm en dag, äta middag, gå på gamla stan OCH gå till ett ställe där man får göra sin egen personliga parfym, det ni!

   Gick upp här och gav tösen mat och upptäckte att mitt fotomotiv som ja skulle fota i snön idag har blivit vandaliserat förmodligen av Kåkå för hon brukar vara boven i dramat. Skulle lägga en ros i snön och fota med macrot men det verkar ju ej bli av då jag har en döende ros här hemma...suck!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag hoppas ni får en super härlig dag!! Kram

2010-02-06 @ 17:11:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0