Klubbmästerskapen

   Idag har jag haft fullt upp, retuscherat och sen flugit ner på stan för att handla prylar till mina bilder som jag skulle lämna in till klubbmästerskapen i Eskilstunas fotoklubb. Tror ju inte på något vinnande bud men man kan ju alltid hålla tummarna och hoppas, man vet ju inte vem domaren är eller vad domarna tycker om så jag blandade mina bilder så får vi se vad som händer och fötter, man måste ju försöka iallafall.

   Var hos Malin en sväng var meningen att jag skulle ordna hennes naglar och vi skulle kolla på Disney, Malin misshandlade tv apparaten så vi till slut fick se filmen, de små monstren var trötta och livliga och inga naglar blev gjora, bra va ;)

   Dessa bilder blev det:



Undead rose, Familjeporträtt, Faderskärlek & I mammas fotspår!


Kommentarer
Postat av: Hanna

En sådan bild har jag med, med sin egen avspegling i ögonen. Fast på min häst. Väldigt fint :-)

2010-02-16 @ 21:24:48
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

Det blev superbra med bilderna!



Haha, tvn vågar jag inte stänga av nu, tänk om den inte vill starta i morgon då?? Hahaha. Lite våld löser det mesta! ;)

2010-02-16 @ 22:13:28
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0