Godmorgon retuschering!

   Godmorgon alla läsare! Idag är en seg dag, satt i alldeles ör många timmar framför datorn igår och fann en helt ny värld att retuschera både skoj mindre roligt på en och samma gång. Har suttit och retuscherat om alla mina gravidbilder då jag var tvungen att kalibrera om dataskärmen. Det var mindre roligt som sagt det som däremot var roligare var att jag funnit ett helt nytt sätt att retuschera på och de har jag tagit lärdom av nu när jag ska skicka iväg mina bilder för framkallning igen :)

   Nu ska jag lämna den lilla plågan (datorn) för nu kom hjärtat hem ifrån träningen så ska försöka få lite tid med honom innan han åker till jobbet och innan Thilda vaknat från sin lilla powernap.

Kommentarer
Postat av: Nadja

ang bilden så fick jag ta användning av ett elskåp för att agera stativ ;-)

2010-02-09 @ 12:19:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0