Bloggdesign - Får ALDRIG till det

   Nu är jag så trött på att sitta och försöka göra någon bra bloggdesign när allt jag gör bara ser förskräckligt ut. Man ska hålla det enketl, stilfullt och se har jag alldelels för många ideèr så när jag väl börjar så blir det en himla blandning oc en enda röra av alltihop! Får nog sitta och skissa innan istället på papper så kankse jag får ihop något bra, eller är det någon annan som har en idè kanske?!

  
Jari ska jobba över 2 timmar idag så han slutar inte förrän vid klockan 1 inatt men han är ju ledig imorgon så då får vi mysa då istället fast vi behöver städa så det är vad våran fredag går ut på, roligt va :)

   Inte har jag kommit någonvart med retuschering heller, är verkligen inte på humör idag, har inte lust med någonting, vill bara gå och lägga mig och hoppas jag mår bättre imorgon. Nästan så man känner sig lite deppig faktiskt! Nej nu ska jag sluta sura och göra något vettigt, sätta på en film och lägga mig i sovrummet efter att jag plockat in tvätten.

   Godnattpöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0