Bildvisning, filmkväll och helvilda bebisar!

   Fullt hus har det varit idag. Jag vaknade efter en dålig natts sömn, åkte till Torshälla och hämade mina underbara ljus ifrån Lollo. Ner till stan för att byta ut min nyinköpta tunika. Till Hemköp och hämtade Jaris post ifrån Cd-on för att sedan komma hem bli bjuden på frukost och se när J åkte till jobbet.

   Kvällen fortsatte med retuschering, en hel del macrobilder hann tas som ni säkert sett på bloggen på mina små fina orkideèr och fler lär de bli. Sen kom Lars och Weronika över med sin dotter Leah och en stycke gravidmage som innehåller en liten Max än så länge ;) för att kolla på bilderna jag tagit på dom. De verkade nöjda så nu återstår den sista retuschen innan jag framkallar bilderna för att sedan ge dom till de blivande föräldrarna, ni ska se vilken utmaning jag gett mig in i retuschen där ;)

   Sen kom Frida och huliganen Lovisa över för en filmkväll. Så roligt att se vilken skillnad det är på de små beisarna, Lovisa är överallt och ingenstans, sätter sig upp efter att hon krålat runt överallt helt själv. Medans man bara sätter ner lilla "vilda" Thilda på golvet och hon bara sitter där och är nöjd, hon kan sitta still på samma flävk i en evighet och vara nöjd. Hon kröp däremot fram och började klättra på frida så hon till slut satt på knäna så det dröjer inte länge innan hon ställer sig upp.

   Jag känner mig elak då jag gnäller på att Thilda inte gör vissa saker snabbare än de andra små barnen, vet att hon kan halka lite efter då hon kom för tidigt till världen men vad i hela friden gnäller jag för egentligen, kom på mig själv idag. Har en dotter som sover hela nätterna utan att vakna til och hon somnar oftast runt 21 för att vakna mellan 9-10. Hon dräller aldrig när hon äter så jag behöver oftast inte ha hakklapp. Hon äter mer än de flesta barn då hon är så matglad. Hon sitter gärna still och är lugn på sitt lilla ställe för det är vad som gör henne nöjd. Så varför tänker man så för. Man ser ju mer hur de andra barnen som man ej ser så ofta utvecklas mer än sin egen dotter. Ska börja skriva ner vad mitt barn gör så ser jag nog det med snart tror jag ;)

   Godnatt PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

Dräller hon inte? Prisa gud!!!!!!

Är så glad att vi har hundar som torkar rent golvet efter matning :)



Alla barn är ju olika ju, pang säger de så gör hon allt på en gång :)

2010-02-12 @ 09:31:41
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0