Bild - Macro 3 Against the light

   Fick för mig att köpa en orkide till hjärtat mitt plus att jag hade en liten baktanke att fota den. Ville egentligen ut och fota modeller i motljus idag men i brist på modell så fick jag roa mig med macro bilder och kom ju då på att jag visst kan fota i motljus så då fick den vackra orkiden stå modell. 

   Vet att den lilla bilden till vänster är mörkare då det är fotat i motljus och då min kamera dog pga batteribrist när jag satte på blixten så retuscherade jag den här så länge för jag lär nog fota denna stackars orkide fler gånger, håller tummarna för solljus imorgon bara ;)

   Vad tycker ni!?



Kommentarer
Postat av: Nadja

Som vanligt, jätte fint! =)

2010-02-11 @ 16:00:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Japp 14 maj är hon född så du har inte läst helt galet :) Ja du blev av med jobbet isamband med graviditeten så jag har inge jobb att gå tillbaka till men söker för fullt och hoppas att hitta något. Så beroende på hur de blir så blir jag hemma tills dess.

2010-02-11 @ 18:40:14
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0