Bild - Första Macrot

   Kan inte påstå att det här var något av det lättaste att göra för det var MYCKET svårare än jag trodde men att försöka duger för tillfället och man lär sig alltid något nytt var dag så imorgon så ska jag ge mig på den stora utmaningen att använda MACRO i en fotosession på en modell. "Detta" ska bli otroligt intressant vill jag lova.

   Själva bildide`n har jag faktiskt snott av en otroligt duktig fotograf som jag kollar väldigt ofta på; Jessica Lindgren. Ska länka till henne i bloggar jag följer alldeles strax.

   Som sagt ingen vidare bild men jag var ju tvungen att testa ringarna på något och detta var det första jag kom på så vi får hoppas jag lyckas bättre imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men det blev ju bra ju!:)

2010-02-03 @ 23:16:03
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag är hyffsat snäll men jag tycker det är fint!! Tok-stolle:) du är jätte duktig och detta kommer gå så bra för dig ska du se! Jag ställer mer än gärna upp på dina tokiga idéer om det behövs ;)

2010-02-03 @ 23:22:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0