Sjuk på julafton, datakrash och noll förståelse för min iMac

Som vanligt fungerar inte mina sms inlägg som jag har här på bloggen. Vitsen var att Thilda åt kinamat för första gången idag och hon är lik sin fader, galen i ris ;)

Härlig jul det varit, jag var sjuk på julafton och hostade halft ihjäl mig men det är bara att bita ihop en dag som den. Senare på kvällen startade jag för första gången min nya iMac för att se vad jag hade köpt för skönhet. Vår gamla dator som jag har all min retuschering på blev då avundsjuk och beslutade sig för att ge upp tanken på att leva och passade på att krasha på 5 minuter. Jippie!
Nu har jag äntligen fått ut alla bilder och för en kvart sen när jag tänkte överföra en bild som jag nu lagt ut på min fotoblogg till den gamla datorn för att komma åt mina actions i CS4 så dog den igen, tror minsann den hatar mig nu!
Nog om det imorgon bär det av till Fazer för jobb så då ser ni mig inte här heller så värst mycket och på onsdag skall jag jobba på Make Up Store, torsdagen går då såklart åt till att fota vidare mina små nyfödda ;)
Så nu vet ni varför min frånvaro ekat här på bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tja

Vet du det var det som fick mig att byta från blogger till blogspot. Blogspot har dessutom gratis tjänst att skicka från mobilen och är mycket lättare att redigera och designa som man själv vill ha det. Det är bara att ladda upp istället för html koda hit och dit.

Hoppas du får ett gott nytt år och att du hade en trevlig jul

2010-12-31 @ 00:48:25
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0