Fick inte blogga i helgen :(

   Denna helg var tom på datatid, attans karlar ;) nej jag lovade Jari att ej sitta vid datorn utan att umgås med honom för omväxlingsskull. Trots att jag var iväg igår för en hemmafotografering i 5 timmar men förutom det :) Så ingen retuschering eller något bloggande, himla trist. Känns som om jag ligger efter nu och måste in och kommentera lite.

  Idag har vi varit på luciafirandet på dagis med lilltösen. Fick inte en endaste bra bild på monstret. Men roligt var det och livat men det är väl så det skall vara ;) Funderar starkt på att få till en fotosession med tösen i den klänningen hon hade för den är bedårande och skulle passa bra som ett julkort ;)

   Men nu skall jag laga mat här..PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

På torsdag ska vi till bvc på morgonen för 18- månaderssprutorna, så om hon inte blir gnällig och får feber kan vi absolut ta och ses :-)



Usch, så hemskt med din styvsyster :-( Beklagar verkligen! Livet är så orättvist.



Kramar

2010-12-14 @ 09:20:06
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0