Usch.. nu är jag blödig!

   Vad är det för stil att bara få sova 4 timmar sen vakna klockan 6 på morgonen! Ingen idè att somna om heller för jag skall ju upp och göa mig i ordning här vid 8 inför bröllopet som jag skall vara med och fotografera idag :) Så vad gör man när man går upp så tidigt jo man sitter och är blödig när man går in på naftonbladet för att läsa om detta: Mor väckte sin dödfödda son till liv - Kängurumetoden.
 
   Hemskt men underbart. Man får tillbaka blickar när Thilda kom till världen som var så liten och skör. NU om något saknar jag den tiden när jag fick ha henne så tätt intill mig, kängurumetoden som det kallas för, hud emot hud. Jag låg med henne nära nära och det är något av det mysigaste jag har varit med om så om jag får ett till barn kan jag garantera att jag kommer att göra likadant.

   Jag är dessutom redan inställd på att jag kommer få ett litet barn då det verkar ligga i familjen och jag är en av dom som kommer få små barn, sen kommer jag säkert få för tidigt igen. Tänker inte gå och oroa nig i onödan nästa gång. Men om man får höra i 10 veckors tid att de letar fel på ens barn för att det är för litet och undra vad som är fel med foglossning, symfyeolys och värkar på det då är det bara att ha en ugnae inställning nästa gång för att inse att man har sina begränsningar.

   Nej nu får jag sluta tänka på barn, tror jag eventuellt skall få fota en gravidmage här framöver så jag lär ju vara lagom blödig då med ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Så roligt! Har du fått fast här i stan eller?



Yes, onsdag slutar jag kl 16 så någongång efter det. Vi kan ju vara här så slipper jag stressa iväg om ni har lust att komma :-)



Yepp, det är ju så rackarns kul att fota med dig, man blir ju som barn på nytt haha.



Kram!

2010-08-28 @ 12:17:57
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0