Pysselmamman är i farten igen...

   Nu har jag möblerat om här igen och ska packa ner alla Thildas gamla kläder så de ej ligger och skräpar i hennes rum något mer. Man kanske skall sälja lite på tradera, finns ju en del som man INTE vill spara på. Både lilla och jag har förnyat våran garderob inför hösten här, längtar redan tills att få använda dom :)

   Sen har mn gamla urfula pall/förvaringsutrymme bytt färg och platsi hallen. Har precis målat den vit. Den skall in i Thildas rum så har hon lite mer förvaring men får torka över natten så får man lägga på ett lager till efter det.

   Är helslut nu, fick ju inte sova så mycket inatt, hoppas verkligen lilltösen sover som hon ska inatt. Fick en alvedon innan hon la sig så jag hoppas hon sover bättre. Nej nu ska jag sätta på en film i sovrummet. Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0