Ny dag & nya tag..

   Tror det är en deppvecka det här, trist. Men lillmonstret är sig själv iallafall, gladare än aldrig förr ;) Om jag kunde så skulle jag lägga upp en film jag spelade in på henne igår men det var på telefonen så det går inte men jag har wkrattat ett par gånger till den nu, hon är ju så härlig.

   Idag skall vi hälsa på hemma hos Charlie och kanske ta en bild eller två sen ska jag och min fotografiska väninna på starta eget föredrag på kvällen. Får se vad det har att ge.

   Känner att jag inte riktigt bloggar så mycket här inne men om jag skall vara helt ärlig, jag vet inte vad jag skall skriva! Vad vill ni läsa!?

Kommentarer
Postat av: katta

tycker det e bra som det e...lite ditten o datten....=)

2010-08-25 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0