I vanlig ordning så fungerar ej MMS-tjänsten..

   Elr tjänsten fungerar men det kommer aldrig någon text med. Så vad gör man.

   Idag bar det av till Stockholm då där jag fick äran att sminka årets rookie inom designvärlden Ida Pyk. Hon hade helt underbart coola kläder i sin kollektion och jag är lite ledsen att jag missade visningen då jag var tvungen att åka hem. Dock var tåget inställt och det var bara tur att jag hann med bussen kan jag säga.

   Det har varit full rulle idag, ingen från min klass som var med men vår lärare i hudvårg Johanna hade hand om oss och två tejer till som gått på skolan var där. detta vill jag göra om så himla skoj.

   På vägen hem mötte jag dessutom en Make Up Artist, in progress, från Eskilstuna som jag kanske skall skapa mig ett sammarbete med kan vi ju hoppas. Bra dag idag men nu ska retuscheras i vanlig ordning sen sussa.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0