Fler tänder på G!

   Igår upptäckte jag vatt tösen fått en till tand i överkäken och sen kommer det två hörntänder också som jag känner under tandköttet. Inte konstigt och hon är lite sur till och från och vaknar en gång per natt. Hon är lätt sövd dock man går bara in och ger henne nappen eller håller om henne i 2 minuter så somnar hon om det är skönt iallafall.

   Idag börjar Jari jobba och jag funderar vad jag skall göra av dagen. Hade planer men i bristen på svar på sms så får jag nog göra något annat skoj. Lite trist att han ska jobba hela veckan dock, eftermiddag dessutom så man ser honom inte förrän vid halv tilv på natten. Vi får se hur glad lilltösen blir utan sin far denna vecka.

   Och snart är det födelsedag, ingen maskerad i år då ingen kan komma, att de ska resa bort och ha sig ;) Jag vet inte, förut kunde jag bli lite bitter när ingen kunde komma men nu känner jag nästan att det inte spelar någon roll, att jag kanks einte ens orkar bry mig om att fira någon födelsedag. Jag fyller ju inte jät eller så. I vilket fall så skall jag införskaffa mig ett nytt objektiv i födelsedagspresent.

   Nästa fråga, macro eller vidvinkel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0