En händelsefylld vecka nalkas..

   Denna vecka känner jag att det kommer att ske mycket i mitt liv, är lite nervös över det hela men en dag i taget så skall nog allt gå bra och jag kan smälta allt och koppla av i helgen. Fast fira Poffen skall nog också hinnas med ;)

   imorgon skall jag få fota en underbar bebis igen, det bästa som finns jag hoppas bara jag ej gör föräldrarna besvikna. Sen har jag två andra projekt som ni faktiakt inte får veta något om förrän allt är klart men stora planer är det ;)

   Nu sover hela familjen här hemma, Thilda hade sönder sin glaslampa som hon rev ner ifrån fönstret, attans vad rädd jag blev trodde hon gjorde sig riktigt illa men hon blev mest rädd då den ramla precis bredvid henne och gick i tusen bitar.

   Skulle aldrig förlåta mig själv om det hände henne något. Att de är så snabba, stod precis bredvid henne och gjorde i ordning sängen då hon skulle sova, stackaren. Ny nattlampa på inköpslistan, nej nu skall det fixas naglar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad spännande! Vad är det som ska hända?

2010-08-30 @ 16:58:08
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0