Dopet igår..

   Var ju på dop igår och fick fota den lilla tösen som döptes till Novalie. Dotter till en av mina äldsta vänner, kom på igår att vi känt varandra i 18 år. Då känner man sig lite gammal kan jag säga ;)

   Men mysigt var det och sminka Sarah fick jag också roa mig med, haha. Hann dock inte få i mig så mycket att fika då jag pysslade med en massa annat men här är några av bilderna jag fick till igår på den snart 4 månaders lilla Novalie. Nu ska jag plocka upp min tös här som sovit en liten powernap. Inga onda tänder som gnager längre ;)



Kommentarer
Postat av: katta

jättefina bilder =)

skönt för Thilda att det inte är några onda änder som gnager längre....asgarvar ;)

2010-08-23 @ 15:53:25
Postat av: Malin

Nu så är jag pigg igen så vi kan ses när som :-) Kom över på en fika någon dag här i veckan om du har tid? Puss!

2010-08-23 @ 22:44:49
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0