Åh vad jag vill..

   Jag vill så mycket. Har så mycket planer, jag vill fota, jag vill jobba som make up artist och jag vill, jag vill, JAG VILL! Men det är så mycket som skall gå vägen för mig för att jag skall få som jag vill också, en hel del planer som skall genomföras. Suck, orkar snart inte tänka vidare på det här för jag blir inte mer eller mindre tokig än vad jag redan är.

   Vi kan börja med att jag förmodligen skall upp till Stockholm för att sminka inför en maskerdafest, jippe :) Sen blir det dop som skall fotas och sminkas mödrar på. Pusta ut när skall man det :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du är så otroligt duktig, driven & säker på de du gör att du kommer komma dit du vill bara du hinner njuta av allt under vägens gång och låta de ta den tiden de kommer ta :-) kram

2010-08-19 @ 23:13:43
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0