Znark!!!

   ZzzZzz.. är vad jag vill göra just nu men jag får allt hålla mig uppe tills lilltösen ska sova igen. Blev väckt imorse halv 6 av att Jari sprang in i sovrummet efter han gått upp för att åka till jobbet sen hade jag svårt att somna om. Blev till att gå upp och äta lite istället och se på the 70´s show, bästa programmet ever!!!

   Han är bra söt att titta på ibland på mornarna, Jari alltså. För jag vaknar ibland av allarmet, det är inte ofta men det händer. Och idag låg han yrvaken i en evighet och försökte få tyst på väckarklockan  när det faktiskt var telefonen som larmade och de låter VÄLDIGT olika, haha!

   När jag väl somnade om så plinga det på dörren, attans! Jari har fått en leverans ifrån aien man kan ju undra vad det kan vara. det är väl hans fotbollströjer igen. Men då var det bara att gå upp. Thilda vaknade med världens skrik och när jag kom in var hon nästan otröstlig. tror jag det så som hon fastnat stackaren. Hon låg i ett hörn på rygg men hon halvsatt med nacken intryckt i hörnet så hon kom ju inte upp, stackars liten.

   Så nu har vi ätit, städat ut bilen, lämnat den till Langes för däckbyte så jag kan åka till linköping på fredag! Nu är det bara det att de varnar för SNÖKAOS!!! Vad tusan det vill jag inte ha vill ju ner till Linda så nu håller vi tummarna!

   Nej nu leka med Thilda sen sussa kudden igen :)

Kommentarer
Postat av: Niffert

Snö är inte acceptabelt! Nu får de väl ge sig.

2010-04-15 @ 10:54:58
Postat av: Malin

Kom hit i morgon och hångla ni också då, om ni kan? ;-) Kram!

2010-04-15 @ 19:58:41
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0