Vart tusan är mina blogginlägg?

   Här sitter man och skriver blogginlägg, tillvilken nytta när de ej publiceras? Vad sur jag blir *morrar*

   Jahapp jag som hade lagt ut bilder på lilltösen som fått gunga för första gången idag när vi var ute på promenad med lilla Adrian och mor Jacqueline. Sen blev vi bjudna på fika hos Jacqueline, det var trevligt :) Sen bar det av hem för att få besök av poffen och kolla på film. Draktämjaren, en mysig ny animerad film med många kändisar som lånat ut sina röster till filmen.

   Har inte blivit mycket datatid för mig idag då min kära sambo suttit och kollat på fotboll hela kvällen och jag lär inte skriva mycket nu heller då jag är trött, det börjar bli sent och jag orkar inte skriva om alla inlägg som jag redan lagt ut idag med bilder :(

   Kollar på mitt inspelade "The Mentalist" sen ska jag sussa.

   Till anonym som lämnat en kommentar: Morgontåget runt 7 då jag börjar 8 på skolan.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi började nyss på omgång tre så de är väl typ 7 ggr kvar kanske?:)

2010-04-13 @ 22:46:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Neej, övat skulle jag säga :) tyvärr så ger fotokurserna i skolan mig ingenting för de måste gå från grunden med alla för vissa kan inte ens starta en kamera.. Tyvärr! Har lärt mig mest på mina praktiker, men också själv och av att vara med andra o se hur andra gör :)

2010-04-13 @ 22:57:53
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Ja, det var verkligen oslagbart! Åtta veckor hos Kurirens fotoavdelning och fem hos Mariah Lejon :) lärde mig massor. Så kul!

2010-04-13 @ 23:13:10
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0