Thildas vagnpose texten:

 Fint att texten jag skrev till det här inlägget ej kom med när jag var på stan. Blev uppmött av sambo och denna sötnosen som alltid ska ha foten i vädret när hon åker vagn.

   Hon fick syn på min mobilficka som hängde runt halsen där jag hade mobilen så
jag kunde lyssna på musik men det är ju hennes bästaste leksak så det var ju bara att vackert ge tillbaka den till töswn så hon lev lugn och glad ;)

   Nu ska jag snart iväg till Hållsta och fota lite så jag kommer ej att skriva om dagens skolgång eller dylikt förrän till kvällen.

   PÖSS!!!

   Ps, himla skumt att man ej kan få med texten längre när man bloggar via telefonen!!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0