Smink Porträtt - Jaqcueline hoppade in på min sminkjour!

   Jacqueline blev inrigd på sminkjour idag då jag kände ett stort behov av att öva och repetera det vi lärt oss idag. Då jag tyckte hon såg ut som en liten oljem¨ålning kunde jag ju inte låta bli att retuschera bilden som en liten tavla. Observera dock att den retuchen ej sitter över maken för att man skall kunna se den bättre.

   Tycker inte att sminket gör sig rättvis här dock då jag ej fick fram färgerna så pass bra som jag ville när jag fotade. Men detta var ju mest för min egen skull så bara jag vet vad jag gjort så gör det inget ;) Men tycker att basen är jämn och fin och ren kan jag nästan tycka. Jaqcueline har otroligt snygga ögonfransar måste jag säga se bara så långa och fina de är, man blir nästan lite avis ;)




OBS! Har EJ retuscherat under ögon och dylikt då förstör jag ju hela tanken med min sminkning ;) DS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0