Hemma igen!

   Då har jag kommit hem efter en filmkväll hos Frida och galna lilla Lovisa, vilken sköning hon är. Försökte få till några barnbilder i Lovisas rum på Thilda men det var tydligen inte meningen att jag skulle få några bra bilder på min tös då antingen blixten var för stark eller Lovisa var i vägen, en och en annan gång så ville inte Thilda som vi ville heller ;)

   Men med samma blixinställningar så fick jag till riktigt söta bilder på Lovisa och de skall jag naturligtvis retuscheras så ni får se, men det tar vi imorgon! Nu ska jag roa mig med att plocka undan Thildas leksaker och tvätta av bordet så slipper man det imorgon.

  Måste säga hur otäckt jag än tycker det är att gå hem med barnvagn klockan 22 på kvällen så är det himla skönt väder ute, ska nog börja ta en promenad varje morgon efter frukost, det ska nog göra sitt för konditionen :)

   På tal om vagn, jag har ÄNTLIGEN fått ordning på sovpåsen som Thilda ligger i eller snarare anordningen/bältet som skall hålla tösen på plats. Sen vände jag på hela sittdelen idag så får vi se om tösen tycker det ör mer intressant att åka åt det hållet, har ej vågat innan då bältet ej varit på plats. Tur att det finns ett fack man kan öppna i "solskärmen" så man kan kika ner på henne när man går och har henne vänd från sig.

   Nej nu nog om dravvel nu är det CSI och lite städning innan älsklingen kommer hem sen imorgon bär det av till mammaträff, JIPPIE!!!

                                                                Godnattpöss!!


Kommentarer
Postat av: carolina

snart kommer det ju iallafall börja vara ljust tills kl 22, det ser jag fram emot =)

kul å se bilderna du tog sen!! =)

2010-04-07 @ 14:52:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0