Hållbarhet på TORR ögonskugga - Dagens tips

   Visste ni förresten att en helt vanlig TORR ögonskugga, kan hålla i flera år!? Jag letade på nätet igår hur lång hållbarheten är då jag har ögonskuggor som är 2-3 år gamla från Make Up Store och var påväg att slänga dom men då jag såg att de ska hålla i flera år så var jag ju tvungen att fråga min lärare och hon sa "Jovisst, de är ju en torrvara så de håller så de kan du använda om du vårdat dom väl!"

   Sen är det såklart olika kvalite när det gäller märken och dylikt.

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej såg din långa åsikt om överviktigt eller underviktigt, och jag måste få säga att det där var väldigt bra skrivit. hehe :) bra på åsikter ser jag. Allt bra?

2010-04-21 @ 19:26:13
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0