Första dagen på skolan...

   Skolstart idag som sagt och man är uppe med tuppen, eller ja Kåkå iallafall för hon gör mig sällskap här. Har dessutom fått världens huvudvärk så det är väl inte den ultimata starten för mig men jag hoppas att min promenad till tåget skall göra mig gott. Kommer ha lite dötid uppe i sthlm så ska nog ta med mig en bok att läsa där uppe men jag har ju inga pocketböcker kvar för jag har ju läst alla, kankse får köpa mig en ny istället ;)

   Idag ska vi även iväg till banken, vilket jag får rusa till då mitt tåg kommer in klockan 14:00 och vi ska vara där redan vid 13:30 men bankdamen vet om att jag kommer senare, inte mycket man kan göra när de ej har så mycket tider att välja på ;) Så lite stress i början av dagen men sen bär det av till hemmets lugna vrå om man nu kan kalla den lugn med tanke på hur livad lilla Thilda är nu för tiden ;)

   Nej nu är min datatid slut här och jag ska ta och göra mig i ordning här innan jag ska gå om en halvtimma. Önska mig lycka till nu!

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Ååh, vad roligt :) lycka till! Det kommer nog bli hur kul som helst!

Förkylningen blev inte bättre av helgens studentkryssning, men det är mycket bättre än innan så när denna vecka är slut hoppas jag att bacillerna är borta helt! :)

2010-04-19 @ 15:55:49
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh vad kul! Hoppas vi kan ses snart gumman :)

Och hoppas att första dagen var rolig!

2010-04-19 @ 16:25:39
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: angelica

Haoppas dagen i skolan varit bra =)!

2010-04-19 @ 19:46:43
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0