Blank - Tomt

   Idag har det varit tomt på¨min blogg, har fått hjälp av hjärtat mitt med att städa hela lägenheten och göra i ordning, imorgon blir det tippen. Hann även ner en vända eller två ner på stan för att handla ett linne ifrån "Vintage Collection" ifrån KappAhl. Sen blev det även en parfym, Jadorè, då det var rea på parfymeriet! Så har inte haft så mycket tid till övers därav den blanka och tomma bloggen.

   Imorgon ska jag dela med mig av mitt nya barnrum som jag fått till rätt så bra om jag får säga det själv, vi har lekt där inne idag och Thilda ve.rkar nöjd. Hon har fått lite ny inredning och mer blir det, ska nog iväg till IKEA en sväng, vi ska även till Media Markt för att inhandla en ny tv så vi kan slänga ut den gamla värdelösa i sovrummet och ställa en ny i vardagsrummet för att flytta in plasmatvn till sovrummet. Det ska bli fint, känns lite renare då!

   Nej nu ska jag in och kommentera mina fina kommentarer jag fått å mina bilder på fotosidan för att sedan koppla av i soffan, imorgon blir det retuschering och nya bilder att redovisa ;)

   Pöss sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Halloj, allt bra med dig idag? :)

2010-04-09 @ 21:52:11
URL: http://finestlight.se/luke
Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-09 @ 22:02:28
URL: http://nuurish.blogg.se/
Postat av: Emeli

Skönt att du börjar få lite ordning :)

2010-04-10 @ 10:39:10
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0