Årets första macro - Krokus i fokus

   Då har jag fått till årets första macro utomhus och det lev på ett litet vårtecken med en krokus i fokus. Ingen märkvärdig bild bara ville sprida lite mer av våren.

   Är det bara jag som blir kärlekskrank till våren?

  
Sitter och tänker på hur jag träffade Jari, vad som hände efter, lyckan att bli gravid och lyckan när våren kom igen och vi skulle få vårt första barn. Hon är hela vår värld, det som för alltid kommer hålla oss samman som familj, vår lilla vilda Thilda.

   Nu vill jag bara ut mer och fota vårvädret och vårbilder men det är inte så lätt när det inte är sol ute, ska ta en promenad till Frida idag då vi ska glo på film och umgås plus att jag måste utt och röra på mig lite och ge lilltösen lite friskluft, det mår hon bara bra av.

   Hon har precis somnat här så jag passar på att gå igenom de få bilderna jag hann ta hos Natta idag, inga bilder på lillknodden då han sov men jag får ta en tur dit nästa vecka istället. Då ska jag försöka få kort på gässen som plaskar omkring i deras "fågelsjö" de har precis utanför dörren.

   Inte mycket mer spännande som har hänt hittills och nu ska jag se en thriller som jag hyrde igår, så får vi se om det är något att ha! Wanted for fear!



Kommentarer
Postat av: Nadja

jätte vacker färg på blomman :D

2010-04-06 @ 15:16:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Emeli

Hon har två nere och två uppe som är halvvägs framme.



Haha, hur många har Thilda då?

2010-04-06 @ 16:12:49
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emeli

Ja tiden går sjukt fort. Jag kan inte fatta att det snart ett helt år sedan jag låg där på förlossningen.



Jo då vi har haft en bra dag, tagit en promenad i det sköna vädret, tyvärr ingen sol. Men Nathalie gillar bäst att va ute när solen inte skiner, för hon blir så arg när hon får den i ögonen. haha.



Ni då, har ni haft en bra?

Ska ni göra något kul ikväll?

2010-04-06 @ 16:36:32
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0