ÄNTLIGEN Fredag!

   Detta innebär ju dock att det inte är någon skola på två dagar vilket kan vara lite trist men å andra sidan imorgon lär jag sova som en stock ända tills jag vaknar utvilad och fräsh och det ser jag fram emot. Kom ju självklart inte i säng igår vid den tiden jag räknat med, himla typiskt för jag hade gentligen inget att göra men det blev en del pysslande fram till 22:30 trots det innan jag välte ner i sängen och tvärslocknade igår, man är inte så sugen på att gå upp idag då kan jag lova ;)

   Annars har ag faktiskt inte planerat så mycket denna helg, ska sminka Frida och Sofie på söndag bara mest för att öva sen passade jag på att boka studion så jag kan knäppa av ett par bilderna på töserna mest för att det är kul. Man får ju inte glömma bort att fota lite :)

   Men idag och imorgon är det mys med familjen som gäller! Har ju knappt sett tösen och jag tror att även sambon behöver lite kärlek!

   Nej nu har jag ej tid längre, ska klä mig, sätta upp håret och kors i taket för första gången i veckan sätta på en mascara :)

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0