Thilda kan ju visst rulla!

   Här har man suttit och gnällt över att Thilda inte är lika snabb som många andra små bebisar i sin inlärningsprocess. Fast jag vet att det är vanligast att bebisar lär sig rulla ifrån rygg till mage vid 5 månaders ålder samt att då Thilda är prematur barn så kan hon komma lite efter då hon är för tidig då såklart.

   MEN vad tusan gnäller jag för då, har haft himla roligt med henne på morgonen då hon skrattar och ler och rullar ifrån MAGE till Ryggen ju och inte tvärtom. Min dam ska minsann inte göra som mamma vill, vilken unge va. Så nu är jag glad igen ;)

   Sen har hon fått en salva för ögonen nu och jag tycker faktiskt att hon blivit bättre bara efter en dag men man ska väl inte roppa hej för tidigt kanske!

   Nej nu ska vi klä oss söta och goa och kanske ta en promenix.

                                                                                                   PÖSS!!!
 


                                             








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0