Mer shopping till Thilda!

   Jag är ju liiite svag för leopardmönster, det innebär inte att jag tycker det är snyggt att klä sig i dessa mönster och se ut som en gammal pilsk k*rring men det är ett vackert mönster. Då klär man de små liven i det så hon ser ut som ett litet vilddjur. Sofie trodde dock att stackars Thilda nu kommer få "men för livet"! Men de kattdjuren är ju så underbara så det tror jag inte.

   Var även tvungen att handla in den här klänningen som var på rea på Kappahl då detta plagg var ett av de första som Jari köpte till Thilda när hon föddes så jag var ju bara tvungen att köpa en till i storlek 68 dock, det blir långärmad body och strumpbyxor under såklart.



 




Fann en äldre bild av Thilda i den här klänningen, se så söt hon är inte konstigt man fastnade för den här lilla klänningen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina kläder :)

2009-09-22 @ 21:14:19
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0