Bilder ifrån dagen, ett sovande monster.



Thila har totaldäckat trots att jag tvingat på henne kläder här, hon var så aktiv så under dagen men här ikväll har hon varit ursinnig stackaren. Hon hade massa luft i magen och det gör säkert ont men nu sover hon så sött igen.



Thilda skulle promt rulla runt ifrån magen till ryggen idag och slita tag i de gröna nackkuddarna som Frida har i soffan, de är väl fina att se på förmodar jag. Stackars Lovisa hon fick in ena delen av napphållaren i munnen så den fastnade i munnen på henne och då blev hon nog både rädd och ledsen, Frida med för den delen, livsfarligt ju om de får in den i munnen den sorten var nog inge vidare när den var så pass liten så den fick plats där.



Thilda gjorde sin far stolt när hon hade på sig sin Star Wars tröja.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild på er:)



Det var kul att ses idag!



Kram

2009-09-30 @ 22:42:32
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: PiLi mostra di..

Tycker så mkt om din blogg!

Thilda är SÅÅÅ söt och växer och frodas ser jag!

Lider f f av bloggtorka och har ju varit bortrest i över tre v, men kanske kan bättra mig på den fronten.. Njuter av er andras så länge..:)

Massa kramar till Er!!!

2009-09-30 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0