Titta vad jag kan göra.

   Sa Thilda och högg tag i sin lilla fot en dag. Tycker ju det är så bedårande när de små gör det. Jag vet att det är en totalt värdelös bild men den är tagen med mobilkameran i ett mörkt rum så ni får stå ut med det. Har även tagit bilder på henne idag i sängen då hon minsann INTE ville ligga som jag la henne. Men det får ni se imorgon!

   Har även letat efter ett nytt objektiv till kameran och tror minsann att jag funnit ett nu. Sen får vi se när jag skall köpa det men det ska vi nog ordna. Sitter och kollar på film nu helt ensam då Jari jobbar men funderar på att lägga mig i sängen och halvsova lite för nu är jag trött.


   Ne men godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Känner att du glömde en viktig person som du faktiskt hälsade på i K-holm.... ce moi

2009-10-08 @ 20:39:51
Postat av: PiLi mostra di

Sicken sötnos!!!

Hon är ju så härlig.. så man vill "äta upp" henne..haha!

2009-10-08 @ 20:42:19
Postat av: Maddis

Hi hi, hon är sååå söt =)

2009-10-09 @ 11:25:08
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0